SANDRA & ME





hey, you funny thing

En bra dag i skolan, en bra dag på stan med mamma & sussie och en bra nystart på livet! nu blir det upp på löpbandet medans jag tittar på milan-barcelona. GO MILAN! puss



when things like this happens you understand that your own problems really was'nt any problems

Jag tänker på dig vännen. Ingen ska behöva gå igenom något sånt här, men det är inte heller något som någon kan förutspå. Döden når oss alla, förr eller senare. Vissa tidigare än andra. Jag vill bara att du ska veta att jag tänker på dig e. ♥

some funny pictures if you got a boring friday




my last words about you

Jag vill inte kalla dig mitt ex även om du är det. Ett ex låter som vem som helst och det är du verkligen inte, inte för mig iallafall. Du kommer alltid att betyda så himla mycket för mig och det finns fortfarande kvällar när jag undrar hur det hade varit om allt hade slutat annorlunda. Jag saknar dig inte, det brukar jag intala mig själv och det kanske jag inte gör heller, men jag saknar nog det vi hade. Jag vet inte så mycket. Jag vet att jag har gjort många fel, och det har du med. Men jag vet ingenting om var vi befinner oss längre. Du vill nog helst bara se mig som en främling, som om vi aldrig har känt varandra. Men jag vill inte leva så. Jag säger inte att jag begär att du ska älska mig, eller att vi ska bli tillsammans igen för det skulle nog aldrig fungera. Men jag saknar din uppspelta röst i telefonen när du ringer och berättar om hur glad du är för att du har gått upp ett kilo. Eller hur du ringer och viskar på kvällen och frågar om vi kan hitta på nått kul snart. Vi hade många dåliga stunder, kanske fler än de bra. Men de bra stunderna vi hade var fantastiska!

johan alander


BLOPPIS

Nu tänkte jag försöka sälja lite grejer här som jag tycker om, men inte använder och det kommer att gå till såhär: Jag kommer att lägga ut bild/storlek/pris. Sedan skriver du i kommentarsfältet nedanför vilket nummer du är sugen på. Budar någon över dig i kommentarsfältet så är det 2 bad 4 you, om inte du väljer att buda lite högre en gång till vill säga.

Bor du i närheten av örebro så kan vi ses och byta pengar mot sak då. Gör du inte det så är det posten som gäller! Gillar du något så tveka inte att buda. Det här kommer att ligga uppe tills onsdag nästa vecka.
Så glöm inte att hålla koll på om någon har lagt ett bud över dig.

Är det något du undrar så skriv i kommentarsfältet!

1. "Jag är Zlatan Ibrahimovic"-boken. 120 :-



2. AC/DC-tshirt. storlek M. 50 :- (SÅLD)



3. Voulanglinne. Storlek M. 20 :-



4. Smyckeshand antikvit 100 :-



5. Lång t-shirt från wesc. storlek M. 150 :-




6. Transparant linne med hål i ryggen. Storlek M. 70 :- (SÅLD)
 


7. Tight festklänning. Storlek M. 100 :-



8. Ljusa byxor. Storlek M (stora i storleken) 50 :-



boys treat you like a toy

Det har varit en riktigt bra helg! Sov i sköllersta hela helgen och på lördagen blev det bells. 3 vänner i min närhet har inte mått så bra på senaste tiden, därav dålig bloggning. Självklart går mina vänner före bloggning vilket jag hoppas att ni förstår. Rubriken har med mina vänners mående att göra och alltså ingenting med mig. Men visst, killar kan var en riktig pain in the ass ibland, men vem kan inte det?

i'm not a girl, not yet a woman

Idag är det internationella kvinnodagen! Så jag hoppas att alla tjejer där ute har haft en lika bra dag som jag har haft. Det är så skönt när livet rullar på som det ska, när man kan komma över saker och gå vidare. När man kan tänka att det faktiskt inte var som man trodde. Praktiken på örebro universitet går toppen, jag har världens bästa vänner och jag har ett jobb. Min internationella kvinnodag kunde inte ha varit bättre. Puss

emotional

Känner att det här börjar bli lite utav en emoblogg, funkar inte! så vi drar det lite kortdraget så behöver jag aldrig mer klaga. kärlek suger. föräldrar suger. livet suger när ingenting går som det ska.
Imorgon tar jag nya tag. Jobbletande och praktik! Puss


sleepless

Har inte kunnat sova inatt.. jag har tänkt för mycket hela natten. På allt, fast det kanske egentligen inte är någonting. Nu ska jag sova en timme till sen dra mig iväg till praktiken som börjar klockan fyra. Hoppas ni får en bra dag idag! Puss

love is just not easy

But that one night
Was more than just right
I didn't leave you cause I was all through
I was overwhelmed and frankly scared as hell
Because I really fell for you




boy i think about you every night and day



Tänk om allt svårt vore lätt, vad lätt allt skulle vara.


RSS 2.0