my day in pictures





Haft en superbra dag i skola idag, idag ska jag packa & göra klart allt inför papparesan! längtar efter pappi

happy valentine's day

Jag ska inte ljuga för er, jag tycker verkligen att det här är årets mest överskattade dag. Och nej, det är inte bara för att jag är singel. Det är för att detta har blivit ännu en dag när affärerna har lyckats sälja rekordmycket och man ska visa "extra mycket kärlek".

Iallafall så hade jag fått ett jättefint halsband i form av ett hjärta, såklart, av mamma när jag kom hem. gullig tanke trots att jag är emot dessa materiella ting såhär när det inte är något speciellt! kvällen spenderades hemma hos bästa ida som jag inte träffat på år och dar (läs en vecka) för lite kvalitetstid med henne och jenny. Nu är det en stor kopp te, ett bad och lugn musik som ska förgylla resten av min kväll.

Hoppas att ni har haft en bra alla ♥ dag där ute!

one two three, go!



Sista veckan innan lov nu. Bara att tagga till & orka med! Ha en bra dag raringar :]

saturday night

Spenderade min fredag hemma hos min älskade syster. Det blev kortspel och massor av annat mys! Idag har jag varit hos farmor, beställt studentklänning och bestämt hur min balklänning ska se ut. Har nyss badat, nu får jag se om jag åker iväg till rockhammar för att hänga med grabbarna ett tag, öla lite & basta. Eller så väljer jag att bara krypa ner i min sköna säng men det låter ju ganska tråkigt. Det får kvällen avgöra! Puss

keep holding on

Jag mår inte så bra just nu. Mitt liv är inte så bra just nu. Jag kan inte sitta & blogga om min vardag när den inte är som den ska och låtsas som ingenting, för det skulle inte vara rätt mot varken er eller mig själv. Jag ska försöka ta tag i det här nu så hoppas jag att vi ses här så snart som möjligt. Jag vet itne hur lång tid det kommer ta att laga det trasiga, men det får ta den tid det tar. Puss


RSS 2.0