HOMEWORK


Bild på pappi, saknar dig.

Har varit en tuff helg. igår tappade jag bort telefonen på fyllan & villan, får försöka fråga runt lite imorgon på alla ställen där jag var. har haft en heldag med jenny idag, mysig kvalitetstid! har nyss badat och tagit hand om mig själv och nu är det dags att sätta fart med projektarbetet som ska vara klart i övermorgon. hoppas att ni har haft en bra helg! puss


WRITERS


Här ser ni min kära textgrupp, projektarbetsbilden är detta. Awesome!

SOON TIME FOR FREEDOM

Sitter i skolan och har naturkunskap, längtar efter helg och en hejdundrandemassa annat! Har inte speciellt mycket skolfokus just nu tyvärr. Antar att det blir så, såhär inför studenten.


Vill tillägga att jag har världens bästa vän ♥

project

Sitter i skolan och skriver på mitt projekt, det går just nu uruselt. För er som inte redan vet så skriver jag en bok, och det är inte så bara som man kan tro faktiskt. För cirka sex månader sedan var jag helt inställd på att det var rätt val osv. Men nu har jag insett att man inte kan skriva en bok under press, det kan inte, och blir inte bra. Efter skolan åker jag hem till ida & slår ner mig framför andra avenyn. Välbehövligt! Peace ♥

time for some memories


En sjuk resa till spanien med mina underbara, det kommer jag aldrig att glömma.


En klassresa i ett kallt tält med några bra tjejer


Många bra frövifester med alla vänner, lycka!


Slutade på fotbollen för ryggont, sorgligt men sant.


Fyllde 18 år och hade alla grymma tjejer hemma hos mig!


Har haft många roliga kvällar på ivy med anchi


Många sommarkvällar med nakenbad med ida


Skolavslutning och titta på studenterna


Levt livet med pappa och fått uppleva den sköna norrlandssommaren


Sjuka förfester hemma hos mig


Ett lyckligt år med Emin


Ålandsbåt med mammsen


Fina sommarkvällar


Gjort lyckliga skutt när livet är som bäst!


Haft semester på öland med ida


Har varit på Malta helt ensam & gjort mitt livs resa!


you got wings to fly


WAKEUP-CALL

Jag hatar, bokstavligen h-a-t-a-r när väckarklockan ringer. Den kan förstöra min morgon totalt! Imorse när den ringde fick den noll respons av mig så det slutade med att jag stannade hemma. Har jobbat på lite med projektarbetet och nu ska jag snart iväg och gymma. Hoppas att ni får en bra dag allihopa! ♥

tvåtusentolv


Nu är det nya året här och jag har lovat mig själv så mycket. Sluta röka, gå ner i vikt, sluta lyssna på vad andra tänker & tycker om mig och bara lyssna på mig själv, skärpa mig i skolan. Det är alltid såhär vid årsskiftet. Jag har svårt att slappna av och ta dagen som den kommer. Allting sköljer över mig! Jag blir snart ett år äldre, jag tar snart studenten, jag börjar snart på universitetet. 2012 kommer att bli ett grymt år i just know it. Ska bara stressa ner lite nu.

Kom nyss hem från gymmet med jonas. Kinesen dödar och nu är det sängdags snart. Klockan är sex och jag känner mig som en urpumpad valross.

P.S Bloggandet ska bli bättre nu också!


RSS 2.0